21.4.2012

Uutuus hileitä ST Nail Artista

Sain yks päivä Sanna Tara Nail Artista paketin jossa oli tämmöistä sisällä;


Vaalean vihreitä pitkiä tikkuhileitä, keltainen dusthile, minun mielestä metsänvihreä mutta vaaleanvihreä (nr.3?) myydään STNAssa. Sitten on tuommoinen shampanjan värinen isohile/dust sekoitus mikä on aivan ihana, haluan lissää noita! Sekä valkoinen dusthile. :)

Sitten, mulle kävi kynsionnettumuus :(

Ehdin hetken viilailla varovasti jäljellä ollutta geeliä kynnen päältä ennenkuin kuvan tajusin ottaa.
Iskin kynnen niin kipeästi johonkin pöydän reunaan ja huomasin sitten että oli oma kynsi katkennu juuria myöten ja koko geeliosuus tipotiessään. Oli pari päivää pikkasen kipeä ja vuoti verta. :(

En edes ehtiny ottaa mun testailukynsistä ehjänä kuvvaa. Tuossa tosiaan kärjissä musta geeli ja sitten tuota ST Nail Artin uutta shampanjan väristä hilesekoitusta.

Mun oli pakko nyt laittaa tuohon katkenneen kynnen päälle tippi suojelemaan tuota sormea ja eipä enää onneksi kipeä olekkaan, lyhensin samalla muut kynnet.

Päätin sitten toistaiseksi tehdä perus ranskalaisen manikyyrin. Päälle levitin kynsitarvikkeestä joskus ajat sitten ostettua timanttigeeliä. Saman asian ajaa kun levittää ohuelti tosi hienoa valkoista hilettä päälle niin että se vain siellä täällä kimaltelee. Sitten tein mun lemppari konad-kuviolla perhosia nimettömiin ja etusormiin.

Mulla on vähän ruosteessa ehkä ranskiksen teko kun ei mitään hirmuhyvää valkoista geeliä ole. Jos jollaki on suositella jotain paikkaa mistä saa jonkun supervalkoisen HYVÄN geelin niin kertokaa ihmeessä.

-Norppa

5 kommenttia:

  1. Nää on mielipideasioita mutta mun mielestä noi nykyiset kynnet on paljon kauniimmat kuin pitkät stiletit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis en määkään oo oikeen innostunu noista stileteistä. Ja ei niitten kans oo ees mukava olla, aina pittää vaan vaihtelun vuoksi testata. ;DD

      Poista
  2. Heippa hei, sulle olisi tunnustus mun blogissa;
    http://itseetsimss.blogspot.com/2012/04/tunnustus-versatile-blogger-award.html :)

    VastaaPoista
  3. Apua, mua oikein sattui, kun näin tuon kuvan! Voi sormi parkaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä meinas itku päästä, enemmänki sen takia et oma pitkä kynsi katkes eikä se että sattu :DDD

      Poista