16.6.2012

tylsäilyä ja hankalaa koneella oloa

Oon saanut rikkinäiseen läppäriin nyt näytön lainaan, mutta näyttö vääntää kaikki kuvat kapeiksi ja pitkiksi enkä saa mistään asetuksia muutettua.. tyhmää :D 

Mun elämässä on tällä hetkellä kaikki ihan mullin mallin mut koitan antaa sen olla vaikuttamatta yhtään mihinkään ja eiköhän nää blogipäivitykset onnistu vänkyränäytölläki.

Mulla on nyt kynsissä ollu vähän taukoa, ei oo tullu oikeen tehtyä niitä itelleni eikä muillekkaan. Yhen huollon tein tässä yks päivä ja tässä siitä kuva :)

 Näissä on vino ranskalainen, vähän pyöristetysti tehty kumminkin. Koska kaverin äiti, jolle tän huollon tein, halusi tummempaa pinkkiä vaihteeki, niin päädyin laittamaan kylmän punaista geeliä ensin, jonka päälle ripottelin ihan normaalipinkkiä hilettä. Saatiin aikaiseksi tämmöinen väricombo. Sitten kun mun pää oli ihan tyhjä ja piti jotain pientä koristelua keksiä niin monen eri kokeilun jälkeen laitettiin sitten pieniä kirkkaita timantteja tuolleen kukan muotoon.

Ovatko muut testailleet  sitä, että kuinka paljon hileen väri voi muuttua jos alle laittaa värigeeliä? Yhdestä hileestä saa niin monta eri väriä aikaiseksi. Siksi mun ensimmäisistä ensimmäinen hile olikin valkoinen koska se on niin monikäyttöinen.

Sitten tosiaan sitä mun tylsäilyä. Poistin tuossa yks päivä mun kynnet kokonaan kun tarkoitus oli testailla niitä akryylivälineitä mutta sitten en moneen päivään ehtinyt ja ai kun teki kipeää olla omilla nysäkynsillä jotka oli tosi pehmeät ja joita kokoajan vahingossa kolauttelin joka paikkaan. :D Nyt tesmailin sitä akryylien tekoa ja eihän se vielä onnistu :D Ainakin noita mun geelejä on paljon helpompi käsitellä ja ne on paljon pehmeämpää viilattaessa. rakentelin itselle muottien ja akryylien avulla ns. pohjan kynsikoristeluille mut siihen koristeluun en oo vielä päässyt :D
Tässä ne olis. Vaikka nuo on vasta paripäivää ollu,  ( Nyt nolottaa, ne on jo pari päivää ollu enkä oo saanu aikaseksi koristella.. -.-) niin ainakin etusormessa ja nimettömässä on pieniä ilmaantumisen merkkejä... pittää testailla et mistä johtuu et noin pian.. tai sit se on halpismerkin syytä :D

Nii ja eilen oli tosiaan tylsää niin leikin kynsitimanteilla....

Jonka jälkeen ne oli naamassa.( Anteeksi tönköstä blurrauksesta kuvan reunoilla, ei kahen aikaan yöllä voi jaksaa :D) Naamasta löyty jättimäisiä timantteja, punasia timantteja, pieniä timantteja, tähden muotoisia timantteja ja helmiä.. :D Oli hauskaa :DD Sitten lisäksi törkeän suuret ja näyttävät tekoripset jotka ei mun luomivärien seassa pääse oikein oikeuksiinsa.. :D Mutta pitää koittaa nyt viikonlopun aikana saada jonkinlaiset koristelut kynsiin että ois taas jotain päivitettävää. 

-Norppa

1 kommentti: