17.5.2012

Kukkakynsiä

Tässä ois nyt pari kynsikuvvaa. Kahdet omat ja yhdet siskon :)

 Testailin tuota JT-Cosmeticsista tilaamaa valkohopeaa hilettä, liukuvärjäyksenä ja nimettömiin laitoin konadlaatasta tuommoisen kukkajutskan mustalla.

 Nämä on siskon kynnet, tummanvioletti glitteri kärjissä. :) (Huomatkaa taustalla mun uus hieno muki!! Ostin 2kpl nuita Iittalan mukeja Satumetsä-sarjaa :))

Ja kauaa ei pysynyt (eli en jaksanu katella) nuita hopeita niin testailin myös sieltä JT-C:stä tilaamaa isoa leimauslaattaa ja siinä olevaa kukkakuviota. Tuo kuvio rikkoutuu joka kynnessä vähän kun leima oli pienempi entä mun kynsi. :)

Nyt lähen taas parantelemaan ittiäni että jaksaa huomenna touhuta. Öitä :)

P.S. Oon vähän päätyny siihen et pitäisin myöhemmin lakkauskilpailun johon saa toki osallistua rakennekynsilläkin. Vielä aihetta ja palkintoa kehittelen tässä ;)

-Norppa

2 kommenttia:

  1. Blogissani olisi sinulle haaste :)
    http://lepikossakuhisee.blogspot.com/2012/05/sain-haasteen-joo-nyt-vastaukset-ja.html

    VastaaPoista
  2. oi, nuo ekat on mun suosikit! :) Kauniita! :) sulle on haaste mun blogissa: http://my-little-addictions.blogspot.com/2012/05/11-faktaa-minusta.html

    VastaaPoista