24.12.2011

Geelikynsistä

Vuosi sitten syyskuussa löysin kirpparilta itselleni UV-uunin ja geelikynsien aloituspakkauksen (RIO), paketti oli lähes käyttämätön ja hinta ei kirpaissut joten raahasin kaikki kotiin.
Uuni jäikin hetkeksi kaapin pohjalle kun aloin netistä tutkailemaan, miten niitä kynsiä edes tehdään. :D
Olen aina tykännyt kynsien lakkaamisesta ja olen itselleni ja muille värkkäillyt mitä ihmeellisempiä taiteiluita kynsiin.


Ensimmäiset geelikynnet pysyivätkin pari päivää ja aloin tutkimaan eri geelejä ym. löysin 3-vaihe geelit jotka olin joulukuuhun mennessä tilannutkin ja aloitin harjoittelemisen sekä koristeiden haalimisen.

kuvasta huomaa kynsien "ohuuden" verrattuna ns. oikeisiin geelikynsiin.

Olen onneksi tässä vuoden varrella jonkin verran kehittynyt, ainahan on uutta opittavaa, varsinkin kun ei ole minkäänlaista kurssia käynyt. En oo edes käynyt itselle laitatuttamassa kynsiä ihan ammattilaisella :D
Laitan loppuun vielä pari vanhempaa kuvaa kynsistä joita oon kavereille tehnyt :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti