25.12.2011

Jouluähky ja lisää kynsikuvia

Huh, olin eilisen mun vanhempien hoivassa joulua juhlimassa. Tänään pitäisi vielä käydä siellä itteään lihottamassa ja hakea joululahjat kun unohin osan sinne :D En taida tehä postausta edes joululahjoista kun sen verran tylsiä ovat :D Pyysin ettei mulle ostettais mitään ku en tarvi sen suurempia joten ainoa iso lahja olikin (itse valitsemat) kengät..

Nämä on Dinskosta ja taisivat maksaa 59,90 jos en nyt kauhiasti valehtele :D Nuissa on hyvä pohja niin en hirmuisesti liukastele kun kipsuttelen joka paikkaan. :D
Niin ja tuosa kenkien alla näkyy mun hieno sensuuri, sain 2 mikrofonia karaoken laulamiseen :D
Mulla on olemassa 2 semmosta superhyvää mikkiä, mutta sitten kun kavereiden kanssa pienessä maistissa laulelee niin ne mikit saattaa tipahella lattialle ja siks sainkin tommoset perusmikit että ei niin väliä oo jos tippuvat ja menevät rikki :D Voi nyt varjella niitä vanhoja mikkejä <3
Ja sitten tosiaan vielä niitä kynsikuvia muutama tähän perään :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti