30.12.2011

nörtin painajainen

koin aamulla pienen järkytyksen ku huomasin että mun netti ei toimi. tappelin siinä pitkän tovin ennenku tajusin DNAlle soittaa et mikä siinä mättää. No, määhän en muistanu et katkasin mun sopimuksen tämän vuoden lopusta ja olin tilannu itelle uuden halvemman ja nopeamman netin ja siihen mokkulan mutta eihän sitä mulle ollu vielä tullu. Soittelin sitten paniikissa sinne dnalle ja ne sano et katkasivat sen jo ku tulee viikonloppu ja ne ei sillon hoija sulkemisia ja mulle on lähetetty mokkula ja se on ollu postissa tovin ja siitä on saapumisilmotuslähetetty MUN MOKKULAAN :D no sain onneksi ihan ommaan puhelimeen sen lähetystunnuksen ja hain mokkulan ja sain ootella vielä liian monta tuntia (18 asti) että ne rekisteröi mun netin käyttökuntoon.. aaaaaaargh

muutenki en oo taas tajunu ottaa kynsistä tuoreena kuvaa vaan otan aina vasta sitte ku alan huoltoa tekemään, joten antakaa armoa kynsinauhojen suhteen ja muutenkin kynnet on pikkusen ilmaantuneet.
käytin neonpinkkiä glitteriä, kultaista glitteriä ja mustaa akryylimaalia :)

-Norppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti