3.1.2012

kynsitavarat osa 1

Kuvailin eilen (yöllä) vähän mun kynsijuttuja. Tulee aika kuvatäyteinen postaus. :D
Eli ajattelin nyt esitellä teille mun aarteita. ;)

 Eli kun asun tosiaan pienessä kaksiossa jossa on toooooosi huono pohjaratkasu, niin mulla on aika surkea nurkkaus makuuhuoneessa noille mun vermeille. :D

Tosiaan, esittelen kuvassa näkyvän valkoisen pömpelilaatikoston. Alimmasta laatikosta löytyy:

kynsilakkoja, tarroja, ja koristeita mitä ei niin paljoa tule käytettyä kuten paljettinauhoja, silkkinauhaa, tylliä.


Seuraavasta laatikosta löytyy tipit. Edess isot pakkaukset, takana pienet. Väleistä löytyilee täyttöpusseja. Tippejä löytyy valkosia, kirkkaita ja luonnollisia. :)


Kolmannessa laatikossa on pyyhkimislappurullat. Miksi niitä ees sanotaan? puhdistuspyyhkeet? Pyyhkäisylaput? hä? Nuo rullat on tosiaan parhaita mun mielestä. Ovat jottain selluloosasydeemiä eikä lähe mittään inhottavia karvoja/nukkaa kynsiin pyyhkäistäessä. Tosin nuo kuluu nopeasti, mutta sikspä mulla niitä onki noin palijo :DD


Kolmanneksi ylimmässä laatikossa on hmm... timantteja, fimoja, blokkiviiloja, tarramuotteja, tuputus-sieniä, kynsiporan vaihtopäitä, sekalaisia viiloja..:D Noita fimojaki on jotain 8kiekollista.

Tuli tässä just mieleen että on mulla niitä fimoja semmosessa pussissa pötköinä vielä mutta missähän ne on o.O ja sit unohin mun kynsiporaviilanki kuvata. Pinkki sellainen ois :P


Sitten, erinäisiä pikkunesteitä :D Löytyy siis primereitä, liimoja, topcoatteja, nail prepejä, ja kynsinauhaöljyjä. Isot vihreät ovat meloni ja päärynä (aivan hirviä tämä) ja sitten pienet ovat persikka ja ananas. Sitte on myös tuommonen hajuton :D Sitten on tyhjiä kynsikiekkoja, ja kasa noita puhtaita perusviiloja sekä mun uutuus suosikit mimaxilta: kestomuotit. :)

Nyt tullaanki viimeseen laatikkoon:
Kovimmassa käytössä olleet geelit (ja pari niin isoa ja vuotavaa purkkia mitä on pakko tuolla säilyttää)

Mitäs ootte mieltä mun kynsilaatikostosta? järjestys on norppamaisen epäjärjestelmällinen.
Seuraavaksi ois vielä muutama kuva hileistä ja laitan ne myöhemmin eri postaukseen :)

-Norppa

4 kommenttia:

  1. Hei! Blogisi on mielestäni yksi parhaista kynsiblogeista mitä tiedän :D Kiinnostaisi tietää mistä olet ostanut noita kynsifimoja? Olen yrittänyt etsiä niitä kaikkialta mutta huonoin tuloksin... Kiitos jo valmiiksi avusta :DD

    VastaaPoista
  2. Voooi kiitos paljon. :) Ebaysta tilasin semmosen ison pussukan pitkuloita jotka leikkelin sitten purkkeihin.(Ja se tulee halvimmaksi) Sitten oon tilaillut mm. mimax.fistä, sanna tara nail artista ja fraulein38:sta. :)

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi sulla. Olen käynyt täällä jo monta kertaa. Ja AIVAN ihanaa tavaraa sun kynsilaatikoissa :) oispa ihanaa viettää sun luona ilta kylässä ja tutustua noihin kaikkiin ihanuuksiin. mulla on myös itsellä aika paljon kaikkia 'rakennekynsimaailman' tavaroita, olen kynsiteknikko. just odottelen uuneihin uusia lamppuja fraulein 38 :sta, näyttää olevan sullekki tuttu paikka :) hyvää jatkoa blogillesi ! terv. Maria

    VastaaPoista
  4. kiitos :) pistä toki kommenttia jos on jotain tiettyjä tavaroita joista haluat tarkemmin esittelyä tms :D Mullakin olisi tarkoituksena frauleinilta uuni hankkia kun vetelee jo viimesiä tuo nykyinen.

    VastaaPoista