5.1.2012

suunnitelmissa tilaus ebaystä

Oottelen tässä hirmuna tilipäivää että vois tallettaa taas rahaa paypalin tilille.
Haluaisin kovasti ebaystä tilata muutaman tavaran ja tallentelinki kuvia niistä koneelle kun aattelin esitellä teille muutamat tilaukset :D

24 000 kpl timangeja, 12 eriväriä eikä maksais kun 12,32e Hongkongista. tilasin joskus pussillisen kirkkaita timantteja eikä maksanu ku reilu euron. Postikuluja oo ollenkaan (!!!)



10 kpl kynsikiekkoja, tuommosia neutraalinvärisiä, aika huteria mutta kuhan ei hirmuna vääntele ni pyssyy ehjänä. Eikä hinta kirpase yhtään ku maksais vain 1,99 e ilman toimitusmaksua tai sitten 0,77e + 0,99e toimitus eli 1,76e. ei paha, ei paha :D





10 x näitä kirkkaita, paljo vahvempirakenteisia maksais taas 3,30 ja taas ilman postikuluja. Nämä mää oon todennu hyviksi eikä mun mielestä menny edes kauaa toimituksessa. Yllätyin ihan ku oli 1-1,5 vkn jälkeen postilaatikosta posahtanu :D

vimppa juttu ei liity niinkään kynsiin.




kameraan liitettävä kaukolaukaisin. Oon kauan jo haaveillu tämmösestä mun järkkäriin mutta ei oo saanu aikaseksi hankkia. Mietin et testais ihan huvikseen et millanen tämä on kun ainakin ne mitä oon katellu, on 30-70euron hintasia ja tämä on kumminkin johdoton (eli tuo osa mikä mulla kädessä ois ei sisällä johtoa, ainoastaan tuo kameraan kiinnitettävä osa) ja tämä maksais vaan 14,51e eikä taas ois toimituskuluja :D


Ootteko te tilanneet ebaystä tavaroita ja millä menestyksellä? onko tavarat olleet hyviä ja tulleet aina perille?




-Norppa



2 kommenttia:

  1. Jep, tilattu on monenmoista. Tuotteet on aina tulleet perille, Ameriikasta yllättävän nopeastikin. Kiina-HongKong-akselilta voi kestää yli kuukaudenkin. PayPal on hyvä ja turvallinen tapa maksaa, olen käyttänyt sitä vuosia. Lukijoillesi myös tiedoksi, että ei kannata luovuttaa, jos PayPalin aloitus on hankalaa, puskee läpi vaan ja yrittää uusiksi,kyllä se siitä. Sitten maailma on auki ja täynnä edullisia ostospaikkoja :) T.Maria

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Maria. Ite oon useimmin rohjennu Hongkongista tilata ja yllätyin ihan siitä et tais ensimmäiset tulla jo vajaa 2vk siitä kun tilasin. sitten niitä lähti tiputtelemaan postiluukusta. :) Ja netissä oli hyvät kuvalliset ja suomenkieliset ohjeet miten sitä Paypalia alkaa käyttämään. -Norppa

    VastaaPoista