3.1.2012

kynsitavarat osa 3

Tää osa kolomonen on aika laimea. :D Eli ne, mitä mulla vielä tossa itse pöydällä on.
Mun uunia en edes esittele koska se on mun pahin vihollinen -.- Rio-merkkinen paholainen.
Joskus pitäs uus saada. Johon sais myös helpommin vaihtislamppuja :D jokatapauksessa..

Nämä tässä on kynsikiekkoja johon oon värkkäilly jonkulaisia "mallikynsiä" pitäs vaan vähä päivittää noita ku alakaa olleen niin nähtyjä ja vanhoja nuo.


sitten..


pensselikuppi, missä on niin geelipensselit, koristelupensselit, appelsiinipuutikut, dotting toolit ja muita suteja, saksia, leikkureita ym :D

 Sitten löytyy nesteet, eli tuo desiaine jolla pyyhitään geeli kynsistä (tuo sinertävä putelli) samaa ainetta on pumppupullossa, sitten on kahta kynsilakanpoistoainetta :)

 kynsikiekko jossa värigeelit, tuo kirkas on semmonen timanttigeeli. ja sitten nuo 3 edessä olevaa on "peittogeelejä" joilla voi kynsipetiä pidentää.

 muistikirja sen varalta että tulee joku kynsi-inspiraatio tai pitää toteuttaa joku kaverin idea ja selittää jommankumman suunnitelmia :D

 Sitten multa löytyy megapurkkeja akryylimaalia. Mulla on vaan perusvärit eli musta, valkonen, punanen, sininen ja keltanen ja niistä sekottelen sitten jos joku haluaa vaikka vaaleanpunasta tai turkoosia. :D kätevää.

 Sitten tämä -.- pölykerroksesta voi päätellä jo jotain.

 Mun piutipäk ;) no ei ku tänne oon säilöny geelejä mitä tuskin ikinä käytän ja missä on jotain rippeitä vaan. Ja sit tuolla on jotain glittergeelejä ku ne ei oo niiin käteviä ku mun tuputtelu tekniikka hileiden kans :D
 tämmänen on salkun sisältö :)
ja mmmmmmminä :D tukkapystyssä ja nassupiilossa :D

Ei mulla muuta
-Norppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti