4.1.2012

öö..

Äsken tossa tutkailin blogin asetuksia sunmuita ja huomasin tuolla tommosen "suosituimmat liikennelähteet" tsydeemin mis luki jotain suomi24sesta ja uteliaana ihmisenä kävin kattoo et mikä sielä muka on et on pari ihmistä sen kautta täällä blogissa käyny nii mitä ihmettä :D sielä on joku joskus linkittäny mun blogin johonki keskustelluun :D Vaikka olin vasta paripäivää blogia pitäny.. nii hä..?
Toisaalta ihan hauskaa mutta whyyyyyyyy mulla ei sit vielä oo ketään julkisena lukijana. Kerta täällä jopa porukkaa käy nii pitää sit varmaan alkaa jossain vaihees lukijoitaki haalimaan tms :D

Muutenki suunnittelin et arpoisin jonku kynsipalkinnon sit ku niitä lukijoita on tietyn verran.. esim 10? 20? joten klikkailkaapa ittenne julkisiksi lukioiksi ;) Sitte kun niitä lukijoita alkaa tuleen niin vois sen palkinnonki esitellä.
Haluaisin kauheena myös jossain vaiheessa pitää jotain kynsikilpailuja mitä oon parissa muussa blogissa nähny. Mutta jokatappauksessa, ollu tänään niin pitkä päivä kun pitäny juosta asioilla aamusta asti niin taijan laittaa koneen syrjään nyt ja alkaa värkkäilemään jotain kivoja kynsiä. :) Jospa huomenna niistä sitten kuvaa.

-Norppa

P.S. Ainii mun piti näyttää teille mun kisuleista pari kuvaa kun ne leikki tuossa pienellä pahvilaatikolla. :D
Mulla on siis 2 kissaa, Surku ja Parku ( :DD) ja ne on vähän pöhköjä yleensä, nyttenkin tuo laatikko mihin ne tunki (varsinki tämä harmaa Parku) on aivan tajuttoman pieni ja molemmilla oli vaikeuksia päästä sinne ees istumaan niin Parkuhan änki itsensä vielä pötköttämään sinne :D oli naurussa pidättelemistä. Harmi ku Surkun kuva on niin tärähtänyt..


 Surku :D

Parku :D

2 kommenttia:

  1. Repesin noille nimille, aivan loistavat:)
    Rapsutukset kisuille!

    VastaaPoista
  2. Hah, rapsutukset meni perille :D Kisut kiittää :)

    VastaaPoista